Közterület-használati vélemény

Innen: KÉP súgó
A lap korábbi változatát látod, amilyen Kepadmin (vitalap | szerkesztései) 2024. április 2., 09:07-kor történt szerkesztése után volt. (Térképi lehatárolás)

Általános leírás

Ha a menüsávban az Ügytípusok menü – Közterület-használati vélemények menüpontra, vagy a kezdőlapon a Közterület-használati vélemények szövegrészre kattintunk, akkor a vezérlőpultra jutunk el, ahol láthatjuk az adott ügytípusban már korábban leadott ügyeinket táblázatos felsorolásban.


Kozterulet alap.png


Ha itt a vezérlőpulton az Új Bejelentés, vagy a kezdőlap funkciógombján az Új Kérelem ikonra kattintunk, akkor a Közterület-használati vélemény iránti kérelem űrlapra jutunk.

Alapadatok

A Kérelem célja attribútumnál lenyíló menüből kell kiválasztani a kérelem tárgyát legjobban leíró pontot. Amennyiben egyik sem illik igazán a tervezett kérelemhez, akkor választhatjuk az egyéb opciót is az elemek közül. Ekkor a közterület használat céljának pontosítása mezőben tudjuk leírni, hogy mi a kérelmünk célja:


Kozterulet cel.png


Ezután a Kérelmező adatait kell megadni, ahol a felvett partnerek közül választhatunk.


Kozterulet kerelmezo.png

Közterület használat adatai

A közterület használatra vonatkozó adatoknál a munkavégzés helyének adatai közül a kerület egy lenyíló menüből választható ki, a közterület neve és a házszám (vagy helyrajzi szám) pedig választólistából jelölhető ki, miután elkezdtük a begépelését.

Kezdő dátumként az adott napot adhatjuk meg elsőként, a végző dátumnál pedig a kezdő dátum utáni első napot.

Fontos, hogy a Kérelem leírása és a Közterület-használat időtartama mező kötelezően kitöltendő.


Kozterulet hasznalat.png

Térképi lehatárolás

A következőkben térképen is le kell határolnunk a kérelmünk által érintett területet. A térkép automatikusan a fentebb megadott helyszínre navigál minket.

A térkép funkcióinak leírását lásd a Térképi lehatárolás oldalon.

Ha sikerült a lehatárolás, akkor ehhez hasonló eredményre kell jussunk:


Tkm9.png


Látható, hogy a lehelyezett elem aktív, ki van jelölve, így még az utolsó pillanatban is van lehetőség arra, hogy mozgassuk, elforgassuk, vagy esetleg töröljük a kijelölt elemet.

Ha a Tovább a Csatolmányokhoz gombra kattintunk a bejelentési oldal legalján, akkor a rendszer ellenőrzi a megadott adatokat és ha hibát tapasztal, pirossal megjelöli azokat a mezőket, ahol valami rendszerelleneset tapasztal és meg is jelöli a hiba okát.

Csatolmányok

Amennyiben minden rendben a bejelentéssel, akkor a Tovább a Csatolmányokhoz, majd a Tovább gombra kattintva a csatolmányok hozzáadása oldalra jutunk.

Tkm10.png

A szükséges fájlokat behúzással, vagy tallózással tudjuk feltölteni.

A leadásnak ebben a fázisában a kérelem már mentésre kerül, a nyilvántartási szám is legenerálódik.

Véglegesítés

Az Ügy Véglegesítése gombra kattintva elmentődik a kérelem és az oldal automatikusan átirányít minket a kezdőlapra, ahol a vezérlőpulton az összes kérelmünk látszik, legelső helyen a legfrissebben leadottal és az automatikusan legenerált Nyilvántartási számmal.

A vezérlőpulton, a műveletek mezőben a zöld szem ikonra kattintva megnyithatjuk kérelmeinket, illetve itt, az oldal alján az Összes csatolmány megtekintése sharepointon linkre kattintva letölthetjük a kérelemről legenerált pdf fájlt és a már feltöltött csatolmányokat is.

A papír ikonra kattintva, lemásolva a bejelentés adatait egy új űrlap jelenik a bejelentés adataival, leszámítva a térképi kijelölést és a mellékleteket.

A ceruza ikonra kattintva módosíthatjuk a még Beérkezett, vagy Beküldésre Vár státuszban lévő ügyeinket.

A gemkapocs ikonra kattintva szerkeszthetjük a csatolmányokat, szintén a még Beérkezett, vagy Beküldésre Vár státuszban lévő ügyeknél.

A bejelentésről a regisztráció során megadott e-mail címre egy visszaigazoló levél érkezik.