Tervezett Közterületi munkák
Tartalomjegyzék
Általános leírás
Ha a menüsávban az Ügytípusok menü – Tervezett közterületi munka menüpontra, vagy a kezdőlapon a Tervezett közterületi munka szövegrészre kattintunk, akkor a vezérlőpultra jutunk el, ahol láthatjuk az adott ügytípusban már korábban leadott ügyeinket táblázatos felsorolásban.
Leíró adatok
Ha itt a vezérlőpulton az Új Bejelentés, vagy a kezdőlap funkciógombján az Új Kérelem ikonra kattintunk, akkor a Tervezett Közterületi Munka bejelentő lap oldalára jutunk, ami két jól elkülönülő részre oszlik. Az oldal felső részén a munka leíró adatait kell megadni:
Kérelmező adatai
A Kérelmező adatainál a felvett partnerek közül lehet választani:
Munkavégzés adatai
A Munkavégzés adatainál a Kivitelezőt és a Beruházót szintén választólistából lehet felvenni a név, vagy az adószám beírása után. Amennyiben a keresett cég nem jelenik meg a választólistában, úgy kérjük vegye fel a kapcsolatot a KÉP Üzemeltetéssel a kep@budapestkozut.hu e-mail címen.
A fenti adatoknál a telefonszám is automatikusan kitöltődik, azonban csak +36körzetszám1234567 formátumban fogadja el a rendszer az adatot, így ha ez korábban helytelen formátumban lett rögzítve, akkor itt manuálisan át kell írni a megfelelő formátumra.
Időtartam megadása
A munka kezdési- és végző dátumát a dátum ikonokra kattintással adhatjuk meg:
Kezdő dátumként az adott napot adhatjuk meg elsőként, a végző dátumnál pedig a kezdő dátum utáni első napot.
Munkavégzés helye
A munkavégzés helyének adatai közül a kerület egy lenyíló menüből választható ki, a közterület neve és a házszám (vagy helyrajzi szám) pedig választólistából jelölhető ki, miután elkezdtük a begépelését:
Térképi lehatárolás
Az oldal második részén térképen is le kell határolnunk a kérelmünk által érintett területet. A térkép a megadott helyszínre navigál minket automatikusan.
A térkép funkcióinak leírását lásd a Térképi lehatárolás oldalon.
Ha sikerült a lehatárolás, akkor ehhez hasonló eredményre kell jussunk:
Látható, hogy a lehelyezett elem aktív, ki van jelölve, így még az utolsó pillanatban is van lehetőség arra, hogy mozgassuk, elforgassuk, vagy esetleg töröljük a kijelölt elemet.
Ha a Tovább a Csatolmányokhoz gombra kattintunk a bejelentési oldal legalján, akkor a rendszer ellenőrzi a megadott adatokat és ha hibát tapasztal, pirossal megjelöli azokat a mezőket, ahol valami rendszerelleneset tapasztal és meg is jelöli a hiba okát.
Csatolmányok
Amennyiben minden rendben a bejelentéssel, akkor a Tovább a Csatolmányokhoz, majd a Tovább gombra kattintva a csatolmányok hozzáadása oldalra jutunk:
A szükséges fájlokat behúzással, vagy tallózással tudjuk feltölteni.
A leadásnak ebben a fázisában a kérelem már mentésre kerül, a nyilvántartási szám is legenerálódik.
Véglegesítés
Az Ügy Véglegesítése gombra kattintva elmentődik a kérelem és az oldal automatikusan átirányít minket a kezdőlapra, ahol a vezérlőpulton az összes kérelmünk látszik, legelső helyen a legfrissebben leadottal és az automatikusan legenerált Nyilvántartási számmal.
A vezérlőpulton, a műveletek mezőben a zöld szem ikonra kattintva megnyithatjuk kérelmeinket, illetve itt, az oldal alján az Összes csatolmány megtekintése sharepointon linkre kattintva letölthetjük a kérelemről legenerált pdf fájlt és a már feltöltött csatolmányokat is.
A papír ikonra kattintva, lemásolva a bejelentés adatait egy új űrlap jelenik a bejelentés adataival, leszámítva a térképi kijelölést és a mellékleteket.